חברות אשראי חוץ בנקאיות: הכירו את התוכנה לניהול הלוואות של תפנית

כיצד מנהלים הלוואות? זו היא לכאורה פעילות פשוטה – נותנים סכום כסף ומקבלים אותו חזרה. אך כמובן, ניהול מקצועי של פעילות נרחבת מסוג זה אינו פשוט בכלל, ובהתאם לכך, הוא גם דורש כלים חזקים מסוגים שונים שייתנו מענה לאתגר ניהול המידע והתהליכים שסביב העיסוק בהלוואות. מה הפתרון לכך? הכירו את תפנית – התוכנה לניהול הלוואות.

פתרון יסודי לאתגר חשוב

כאשר נותנים (או מקבלים) הלוואות, יש צורך חיוני לנהל בהקפדה יתרה, מידע מסוגים שונים סביב ההלוואות ותהליכי עבודה שמתבצעים לגביהן. זהו לא דבר שכדאי לעשות באופן מאולתר, באמצעות כמה גיליונות אקסל. בכדי להתנהל באופן שוטף וגם יעיל מבחינה זו, וודאי בחברות אשראי חוץ בנקאי, דרוש פתרון מקצועי וייעודי לנושא זה. זה מה שמציעה תפנית של חברת מטריקס, שהיא מוצר מוביל בתחום זה, לעסקים גדולים. חשוב להבין, כי המערכת הזאת היא אמנם מערכת ERP, אך היא מותאמת במיוחד לנושא ההלוואות. זאת, באמצעות התאמה מיוחדת שמטריקס מבצעת עבורה, אשר מספקת למעשה פתרון בסט אוף בריד בתחום ההלוואות. כלומר, זו מערכת ERP איכותית וחזקה, אשר עברה התאמה מיוחדת עבור חברות אשראי חוץ בנקאי.

לנהל את ההלוואות היטב

לפני הכול, תפנית מציעה כאמור יכולות לניהול הלוואות. זאת, בין אם נותנים הלוואות או מקבלים אותן ותוך שילוב מלא בהנהלת החשבונות הרגילה של החברה. יכולות בסיס אלה של המערכת, מתבטאות בין השאר ביצירת חוזה הלוואה במערכת, שינויים בחוזה במידת הצורך (כגון הארכה), שינוי שיטת הריבית או הצמדה ועוד. תפנית תסייע לכם גם בניהול מגוון בטוחות להלוואה (כגון רכב או נכסי נדל”ן), בניהול עמלות קבועות ומשתנות ואף במנגנוני בקרה אחר פירעון הלוואות, קליטת אי-כיבודים, ריבית פיגורים וטיפול משפטי אם יידרש.

 

 

ניהול קשרי לקוחות

מסביב לניהול ההלוואות עצמן, יש לא מעט היבטים משלימים. אחד הבולטים שבהם הוא נושא ניהול פרטי הלקוחות. באמצעות מודול מסוג Customer Relationship Management, תפנית מספקת מענה מצוין לכך. במודול זה, תנהלו את פרטי הקשר של הלקוחות, בצורתם העדכנית, המדויקת וללא כפילויות בין מערכות מידע שונות. המידע במודול זה, עומד לרשות שאר המודולים וכמובן, יש חשיבות גדולה ומובנת, לכך שמידע על לקוחות ינוהל בהקפדה יתרה. גם מבחינת יעילות הפעילות בעסק בכלל וגם מהיבט רמת השרות ללקוחות.

היבטים נוספים

כמו כן, תפנית מספקת מענה להיבטים כגון ניהול פיננסי, עם סיוע בניהול הפיננסי השוטף של העסק. היא מסייעת גם בניהול מרוכז של כל הקשור בתהליכי המכירות. למשל, ניהול הלידים מבחינת רישום פרטיהם, המקורות מהם העסק קיבל אותם, הפניה ללידים ושלבי הטיפול בהם. כמו כן, מודול ניהול המכירות מסייע בניהול אנשי המכירות עצמם. עוד זמינים, מודולים של ניהול רכש, ניהול שירות, ארכיון דיגיטלי, פקטורינג, ניכיון המחאות, ניכיון כרטיסי אשראי ונוספים.

מוצר איכותי, ממקור איכותי

לא פחות חשובה, העובדה שתפנית מגיעה ממקור איכותי במיוחד – חברת מטריקס. זו היא חברת טכנולוגיה וותיקה מאוד, מוערכת ובין הגדולות בארץ. מטריקס עוסקת בתחומי טכנולוגיה רבים ואחת ההתמחויות המרכזיות שלה, הוא כל נושא ה-ERP. הניסיון הרב של החברה בתחום זה ופיתוח של תפנית במשך כשני עשורים, מתבטאים כמובן באיכות המוצר. תפנית כמובן מותאמת בצורה מעולה לדרישות השוק המקומי. רגולציות, חוקים מקומיים ואופני פעולה מקובלים, באים בה לידי ביטוי יסודי ואיכותי.

לסיכום

כלי רב עוצמה, ממקור איכותי ומבוסס – זו היא תפנית בשורה התחתונה וזהו הכלי המומלץ לניהול הלוואות.

נגישות