מערכת זימון תורים. צילום: יח"צ

שירות זימון תור מראש הפועל מעתה במרכז השירות של "עמידר" בפתח תקווה (רח' בר כוכבא 40) ומשרת את תושבי הערים: פתח תקווה, ראש העין, רמת גן, בני ברק, הוד השרון וקריית אונו, הינו חלק ממהלך נרחב לשדרוג איכות השירות ללקוחות הדיור הציבורי.

בחברת עמידר מציינים כי מרכז השירות בפתח תקווה הינו מהראשונים בו יוכלו לקוחותיהם להזמין תור מראש וכן שברבעון הקרוב, עתידה החברה להרחיב בהדרגה את זימון התורים אל כל מרכזי השירות ברחבי הארץ.

בחברה שמו דגש על מגוון הפלטפורמות בהן ניתן להזמין תור וביניהן: אפליקציית 'עמידר בשבילך' (תחת קטגוריית "מרכזי שירות") אתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.amidar.co.il  (בעמוד הבית תחת "כלים מקוונים") וגם במוקד השירות הטלפוני: 6266*.

בתוך כך מציעה חברת עמידר החדשה קשת רחבה של שירותים דיגיטליים, המאפשרים ביצוע מגוון פעולות מרחוק תוך חסכון בזמן יקר.

כאמור, מהלך שירותי זה, מהווה חלק משימוש נרחב שעושה החברה בעולמות הדיגיטל, וזאת כדי להמשיך ולייעל את השירותים ללקוחותיה. כך למשל, צוידו השנה אנשי השטח של החברה בטאבלטים המאפשרים ביצוע פעולות בזמן אמת בעת הביקורים הנערכים בדירות. כמו כן, לפני מספר חודשים הושקה אפליקציית 'עמידר בשבילך', המאפשרת בין היתר לדווח על מגוון נושאים לטיפול, מכל מקום ובכל זמן, וזאת ללא צורך בהמתנה למוקד הטלפוני או הגעה למרכז השירות.