נורת הדלק דולקת ברכב של הנהגת. צילום: באדיבות האישה

תושבת ראש העין נסעה ביום חמישי שעבר (6.9.18) לתחנת הדלק TEN ("טן") בפארק אפק כדי למלא דלק ברכב שלה לקראת החג. זאת לאחר שהיא שמה לב לכך שנדלקה נורת האזהרה שמעידה על כך שנשאר מעט מאוד דלק ברכב.

כאשר היא נכנסה עם המכונית שלה מסוג רנו מגאן לתחנה, ביקשה האישה שיתדלקו לה ב-70 שקלים וכך עשו המתדלקים. לטענתה, לאחר התדלוק ראתה שהנורה עדיין דולקת. "אמרו לי בתחנה שזה עוד מעט יסתדר ושזה ככה לפעמים", אומרת התושבת שתדלקה ברכבה 10.938 ליטרים.

לאחר מספר דקות נסיעה שבהן הנורה דלקה, טוענת הנהגת שכמעט נתקעה עם הרכב שלה בכביש עד שנכנסה במזל לתחנת דלק אחרת. "הופיע לי '0' ברכב שזה אומר שכמעט אין בכלל דלק", היא טוענת. "הצלחתי לתדלק ב-100 שקלים והכל הסתדר. ממש פלא".

אולי זאת תקלה ברכב שלך?

"זאת לא יכולה להיות תקלה ברכב, כי אחרי שתדלקנו בפעם השנייה המד הגיע ישר אחרי החצי. אני הייתי עם המתדלק ליד הפיה וראיתי שהמכונה זזה. אני ממלאת דלק שנים ולא היה שם שום דבר מוזר".

הקבלה על תשלום הדלק. צילום: באדיבות הנהגת

יצויין כי האישה כתבה פוסט עם הטענה שלה בנושא, אליו נחשפו רבים מתושבי העיר.

ניסית לפנות אליהם?

"ניסיתי להתקשר למספר שמופיע על החשבונית אבל אין תשובה".

מחברת "טן" נמסר בתגובה: "משאבות הדלק בתחנות טן תקינות לחלוטין ועוברות בדיקה יזומה של משרד התמ"ת וחברת טן באופן קבוע. הבעיה, אם קיימת, נעוצה בקיבולת של מיכל הדלק, והגדרות יצרן הרכב ביחס לנורת חווי מדיד הדלק.

"בעבר, לאור אירוע דומה באחת מתחנות הרשת, ערכנו ניסוי בנוכחות לקוח אחר, במסגרת אחת התוכניות הכלכליות, ואכן התגלו פערים בין קיבולת מיכל הדלק המופיעה בספר הרכב, לבין כמות הדלק בפועל אשר תודלקה באותו רכב.

"טן חברה לדלק, אשר משרתת לאורך שנים מאות אלפי לקוחות, חרטה על דגלה את נושא השקיפות והאמינות מול לקוחותיה ותמשיך לעשות כך גם בעתיד. אנו מזמינים את הלקוחה לפנות אלינו במידה ותהיה מעוניינת בכך".