מרכז מסירה עץ חי בראש העין. צילום: דוברות דואר ישראל

הנהלת דואר ישראל יוצאת בימים אלה בסדרת מהלכים לשדרוג שירותי הדואר בעיר ראש העין. בעקבות בקשתו של יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל, לאחר פניות רבות שקיבל, הוחלט בדואר ישראל לשדרג באופן משמעותי את שירותי הדואר בעיר.

הצמיחה המואצת בכמות התושבים בעיר, והגידול בהזמנת חבילות גרמו ללחץ רב בסניפים הקיימים וצורך גדול לשדרוג השירות. בעקבות כך נפתחו בתחילת דצמבר חמישה מרכזי מסירת חבילות חדשים שיאפשרו קבלת דברי דואר רשום וחבילות, שישה ימים בשבוע ובשעות פתיחה ממושכות, וכתוצאה מכך, ישופרו משמעותית זמני ההמתנה בבית הדואר המרכזי בעיר.

חמשת מרכזי המסירה החדשים שיפתחו בתחילת דצמבר 2018: שניים בשכונות החדשות - מינימרקט עצמון, מינימרקט חדש במתחם הקבלנים בפסגות אפק, מגש הזהב, ברחוב שבזי 170; מרכז אחד בגבעת הסלעים – בחנות "סים פון" ושני מרכזים בשכונות הוותיקות - "סופר פארם", רחוב שבזי 10 ו"מרכז הביצים", רחוב מרבד הקסמים 7.

שירותי הדואר בעיר יורחבו ל-11 יחידות למסירת דואר, כאשר בית הדואר המרכזי בעיר פתוח שלוש פעמים בשבוע ברציפות בין השעות 08:00-20:00, וגם מרכזי המסירה החדשים יפעלו כאמור 6 ימים בשבוע ובשעות ממושכות.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, אמר: "חברת דואר ישראל נמצאת בעיצומה של מהפכה אדירה בשירות ואנו מיישמים הלכה למעשה את האסטרטגיה לפיה הלקוח במרכז. בשנתיים האחרונות צמצמנו דרמטית את זמני ההמתנה, הארכנו את שעות הפעילות של הסניפים, פתחנו מעל 500 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים וגולת הכותרת הינה פתיחת מרכז הסחר המקוון לחבילות בעיר מודיעין בשנה שעברה. שדרוג שירותי הדואר בעיר ראש העין הינו נדבך נוסף אשר מהווה ביטוי למדיניות החברה לשיפור השירות".

ח"כ איתן כבל, תושב העיר, מסר: "כיו"ר ועדת הכלכלה אני מלווה את דואר ישראל מספר שנים. אין ספק שהגידול העצום בחבילות מחו"ל וגם לאוכלוסייה הצעירה שהצטרפה לראש העין בשנים האחרונות ומזמינה חבילות רבות יש השפעה על תפקוד הדואר לכלל האוכולוסייה. קיבלתי פניות רבות מתושבים על המחסור הקיים ואני שמח על שיתוף הפעולה עם דני גולדשטיין, המנכ"ל, מצאתי כי הוא קשוב לצרכי הלקוחות בעיר ופועל להקמת פתרונות רבים שישפרו את השירות. אני מודה למנהלי חברת דואר ישראל שנענו לפנייתי לשיפור שירותי הדואר בעיר ועל  המהלכים המידיים שנקטה הנהלת החברה".

מוביל המהלך בדואר, מנהל מרחב תל אביב והמרכז בדואר ישראל עמוס בן חיים, מסר: "הרחבת מערך יחידות הדואר תוביל לשיפור בזמני ההמתנה ביחידות הדואר ואנו מאמינים ששביעות רצון תושבי העיר תלך ותגדל. אנו נמשיך לפעול לשיפור השירותים למען תושבי העיר".

בן חיים הוסיף כי הוא ממליץ להזמין תור מראש לבית הדואר המרכזי באמצעות אפליקציית דואר ישראל, באתר החברה או במוקד הטלפוני 171, ולהתקבל כמעט ללא המתנה בתור ובשעה הרצויה.