שלט בצומת גנים בפתח תקוה. צילום: מתן דויטש

העונה החדשה של ה"אח הגדול" צפויה לצאת לדרך בעוד כשבוע ונראה שעוד בטרם שודר הפרק הראשון נוצרה מחלוקת סביב הקמפיין הפרסומי בו נקטה הפקת תכנית הריאליטי.

באזור ראש העין ובערים נוספות כמובן, ניתלו מודעות הקוראות "דתיים לכו הביתה!" ובהמשך באותיות קטנות יותר נכתב "ב-1.1 כולנו בבית". זאת, כמעין פרומו לקראת העונה החדשה של התכנית הפופולארית.

כך למשל נתלו מודעות בצומת גנים, שנמצא בין פתח תקוה לראש העין. האזור נחשב כאזור בעל צביון דתי. 

בעוד שיש אנשים הרואים בכך כמעשה הומוריסטי, ישנם כאלו אשר נפגעים מהמהלך בעיקר לנוכח העובדה כי בעיר מתגוררות אוכלוסיות דתיות וחרדיות גדולות. "יש כאן נסיון להצחיק, אבל ההומור הוא על חשבונם של אוכלוסיות שנפגעות מהמהלך. הם יכלו לבחור בדרך אחרת, ולא בדרך שנראית כהסתה", ציין אחד התושבים.

תושב ראש העין אמר: " התפלאתי כשראיתי את זה. אני חושב שזה לא לעניין לכתוב מילים כאלה על שלטים. זה עלול לפגוע באנשים". 

מרשת 13 נמסר בתגובה: "קמפיין האח הגדול מתזכר את כלל תושבי מדינת ישראל 'ללכת הביתה' ולצפות באח הגדול שיושק ביום רביעי הבא, ה-1 בינואר. הקמפיין ההומוריסטי מתייחס לכלל תושבי המדינה ואין בו בכדי לפגוע באף אחד. במידה ויש כאלה שמצאו אותו כפוגעני, אנו מתנצלים".