תחנת הרכבת ראש העין צפון. צילום: דוברות רכבת ישראל

נוסעת שהיתה בדרכה לביקור חולים גילתה ששכחה את הארנק בעת שהגיעה כבר לתחנת הרכבת "ראש העין צפון". מנהל המשמרת בתחנת הרכבת ראה את מצוקתה והחליט לרכוש לה כרטיס על חשבונו.

ביום שני שעבר נוסעת בשם קרן ביקשה להשתמש בשירותי הרכבת מתחנת ראש העין צפון, על מנת להגיע לביקור חולים במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב. עם הגעתה לתחנת הרכבת, התברר לנוסעת כי הארנק שבתוכו הכסף שבאמצעותו תכננה לשלם על הנסיעה נשאר בביתה.

מנהל המשמרת, אבי דרעי, אשר היה מוצב באותה עת בתחנה, ראה את מצוקת הנוסעת והתעניין בשלומה.

כאשר סיפרה לו את הסיפור, דרעי לא היסס, ומייד שלף את ארנקו הפרטי ורכש כרטיס נסיעה עבור הנוסעת.

תחנת רכבת ראש העין צפון. צילום: דוברות רכבת ישראל

מאוחר יותר באותו יום, העלתה הנוסעת פוסט אשר מתאר את המקרה והודתה לדרעי. "את החסד הזה אזכור תמיד", כתבה בפוסט. "כשאראה מישהו אבוד בתור לסופר או ברכבת, אוכל להאיר להם את היום בדיוק כשם שהאירו לי".

"מדי יום אנחנו נתקלים באירועים רבים המתרחשים בתחנה", מספר אבי דרעי מנהל המשמרת. "אנו מנסים למצוא לכל נוסע פתרון מהיר ושירותי. לצד נוסעים ששוכחים כסף, נוסעים רבים מאבדים חפצים יקרי ערך, ואנו עושים מאמצים רבים לאתר את האבידה ולהחזיר להם. אנו שמחים תמיד לסייע ועומדים לרשות הנוסעים בכל בעיה".